vineri, 28 iunie 2013

Câteva schimbări care îţi vor îmbunătăţi viaţa

Încearcă să faci mişcare în mod constant. Asta trebuie să devină o prioritate, cel puţin pentru mine a devenit, poţi face mişcare în sufragerie, balcon, parc, pădure, oriunde numai să o faci după un program structurat, o zi da o zi pauză. Încălzire după care alegi ce grupă să lucrezi (picioare, abdomen, partea superioară, flexibilitate, yoga), cele mai bune exerciţii sunt cele pe care le poţi face cu greutatea propriului corp, flotări, tracţiuni, fandări, abdomene etc.

Nu te mai plânge de orice. Este enervant şi nu ajută cu nimic, dar vai atât de uşor.

Vorbeşte cu necunoscuţii. Viaţa mea socială reprezintă o prioritate, iar lucrând de acasă sau stând toată ziua într-un birou îţi limitează oportunităţile de a interacţiona cu alţi oameni. Nu rata nici o şansă de a întâlni oameni şi de a învăţa de la ei.

Arată aprecierea ta pentru cei din jur. Eu am prieteni şi o familie pe care o iubesc foarte mult, şi care mă fac o persoană mai bună. Odată şi odată va veni vremea să te desparţi de ei, aşa că e bine să le aminteşti din când în când cât de mult înseamnă ei pentru tine.

Nu deveni dependent de ecrane. Asta înseamnă mai puţin timp petrecut online şi televizor aproape deloc (de la televizor nu ai ce învăţa, doar mizerii). Plimbări mai multe, mai ales că e vară, cât mai puţin timp în faţa unui ecran.

Fă-ţi un jurnal. Un jurnal în care să notezi lucrurile importante pe care vrei să le faci a doua zi, notează în el mai mult lucruri ce ţin de autodezvoltare şi mai puţin de sentimente.

Nu îţi respinge prietenii. Eu încerc să-mi organizez timpul şi să rezolv tot ce mi-am propus. Nu îmi place să spun "îmi pare rău dar sunt prea ocupat" prietenilor.

Stai pe gânduri mai puţin, acţionează mai mult. Câteodată şi eu mă surprind meditând la cum ar fi dacă aş face aia sau aia, şi  până la urma uit să mă duc să fac ceea ce mi-am propus.

Relaxare. Acordă timp în fiecare săptămână relaxării. Breathe & Take it easy, parcă asta am stabilit că e şi tema blogului într-o postare precedentă :).

 Învaţă să găteşti. Indiferent că eşti femeie sau bărbat asta totdeauna ajuta stării tale de spirit, fie că intri în bucătărie să faci doar o gustare fie că te pricepi la feluri mai complicate, încearcă să nu mănânci fast food în oraş în fiecare zi, mănâncă 3 mese pe zi şi cât mai diversificat.

Sayonara & keep up za good work!  :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu