duminică, 9 iunie 2013

Drinkify brought me here

În universul internautic am dat peste un site care multora poate li se va părea că este inutil, totuşi îmi place să cred că locul  este una dintre acele nu puţine guilty pleasures (cum ar spune rusul) ale mele.

Drinkify.org este locul unde poţi afla ce băutură să bei în funcţie de stilul muzical al formaţiei pe care o asculţi, nu mă înţelegeţi greşit, nu vreau să contribui la alcoolizarea cetăţenilor care şi aşa îşi duc veacul pe la crâşmă după care te roagă să le arăţi drumul spre casă eventual chiar să pui umărul la marşul  legănat pentru a nu ajunge în şanţ, de parcă au băut cu tine, nu, eu mă gândesc la acele ocazii speciale când vrei să bei un pahar de ceva privind apusul de pe acoperişul casei sau după o masă copioasă în familie.

Site-ul vă oferă sugestii despre ce puteţi să degustaţi în timp ce din boxe se aude 3sud-est sau Inna, tot ce trebuie să faceţi este să scrieţi numele formaţiei în câmpul I'M LISTENING TO şi apoi să da-ţi click pe WHAT SHOULD I DRINK?, simplu şi distractiv.

Acum să trecem la tema muzicală de azi şi la băutură recomandată de Drinkify, formaţia se numeşte  Citizen Cope - 80 ml Whiskey sec băut dintr-o singură înghiţitură. Melodia te duce cu gândul la poate-nu-este-totul-perfect-dar-să-fiu-al-naibii-dacă-asta-mă-face-să-nu-mă-distrez-şi-să-mă-simt-bine, sau, privind  mai spiritual, la lucrurile-pot-părea-de-multe-ori-lipsite-de-culoare-dar-noi-suntem-totuşi-stăpânii-destinelor-noastre.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu