sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Chestii adevărate pe care uit să le pun în practică câteodată


Este  o diferenţă între a cunoaşte un adevăr şi între a îl pune în practică în viaţă de zi cu zi. La început de 2014 iată câteva concepte pe care îmi doresc să le inoculez mie însumi.

Cât mai curând mă apuc de făcut o treabă şi o termin, cu atât mai mult timp îmi voi petrece în viitor cu acel lucru dus la bun sfârşit. Niciodată nu o să-mi fie mai uşor de terminat ce mi-am propus decât în prezent. Să încep chiar azi ceva, orice, şi să duc la bun sfârşit planul este cea mai bună investiţie pe care o pot face.

Niciodată nu am regretat când am făcut mişcare. Zilele când fac sport rareori sunt zile proaste.

De câte ori mă joc pe telefon nu fac decât să-mi scurtez viaţa. Un smartphone este util atât timp cât am lucruri specifice de făcut pe el însă majoritatea timpului este pierdut de pomană.

Nimic nu mă face mai productiv decât o casă ordonată şi curată. Trezirea într-o casă unde totul este la locul său reprezintă un sentiment înălţător. Parcă se întrevăd mai multe posibilităţi iar toate lucrurile din casă îţi sunt mai utile.

Câteva minute de meditaţie pe zi aduc multe alte ore de satisfacţie. Meditaţie pentru mine înseamnă golirea minţii de orice gând pentru câteva minute, dar poate însemna şi rugăciunea într-o biserică, o plimbare liniştită etc.

Să fiu creativ în orice moment. Inspiraţia este bună dar nu obligatorie atunci când îmi doresc să fiu creativ.

Să acţionez în modul în care îmi doresc să mă simt. Chiar dacă nu am chef de cele mai multe ori simulând că sunt fericit chiar mă face fericit în cele din urmă.

Nouă zeci şi cinci la sută  din fericire vine din faptul că am o casă, un corp funcţional şi ceva de mâncare. Odată ce aceste trei lucruri sunt îndeplinite şi mă simt nefercit înseamnă că m-am pierdut în restul de cinci procente.

Minţile noastre sunt concepute să lucreze cu mult mai puţină informaţie decât  le punem noi să lucreze. Nu cred în mitul acela că ne folosim doar trei zeci de procente din creier. Cu cât am mai puţine lucruri cu atât sunt mai mulţumit de ele, cu cât am mai puţine ţeluri cu atât voi reuşi să le îndeplinesc pe toate, cu cât porţia e mai mică cu atât mâncarea este mai gustoasă.

Dacă mă contrazic cu cineva fac o greşeală. Nu contează cine are dreptate când te contrazici adevărata comunicare se termină. Comunicarea nonviolentă este de multe ori mult mai folositoare însă de multe ori mă trezesc că nu respect acest principiu.

Puţine lucruri contează pe termen lung la fel ca sănătatea, relaţiile, situaţia financiară şi dezvoltarea personală. Problemele în oricare altă direcţie de obicei sunt de scurtă durată şi nu reprezintă motive de a fi nefericit din cauza lor. Cele patru pot aduce fericire şi pe termen scurt la fel de bine.

Dacă lista va fi diferită la început de 2015 atunci înseamnă că 2014 a fost un an bun. Sunt atât de tânăr exact pe cât timp a trecut de când m-am schimbat ultima dată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu